کلنگ‌زنی چهار واحد آموزشی سه کلاسه روستایی در مریوان


سرزمین شكوه دلاورى

شهید حاج لطیف راستی

با حضور استاندار کردستان انجام شد
کلنگ‌زنی چهار واحد آموزشی سه کلاسه روستایی در مریوان

خبرگزاری فارس: کلنگ احداث چهار مدرسه سه کلاسه روستایی با حضور استاندار کردستان و مسئولان استانی و محلی در مریوان به زمین زده شد.

خبرگزاری فارس: کلنگ‌زنی چهار واحد آموزشی سه کلاسه روستایی در مریوان

 

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، استاندار کردستان صبح امروز در این مراسم با اشاره به نامگذاری سال‌ جاری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از طرف مقام معظم رهبری اظهار کرد: استکبار جهانی برای مقابله با نظام و جمهوری اسلامی به جنگ اقتصادی و کند کردن حرکت رو به رشد کشور روی آورده است.

علیرضا شهبازی افزود: تحقق شعار سال ‌جاری و تلاش همه جانبه آحاد جامعه و فعالان بخش صنعتی و تولیدی به‌ویژه خانواده آقای روز چنگ که از خیرین مریوانی است، آنان را ناکام خواهند گذاشت.

گفتنی است؛ این مدارس هر کدام با سه کلاس درس و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال در روستاهای برقلعه، جشنی آباد، ینگیجه و دره پنبه‌دان شهرستان مریوان توسط خانواده خیر مدرسه‌ساز روزچنگ و اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان احداث می‌شوند.

علاوه بر مدارس یاد شده مدرسه سه کلاسه روستای چور شهرستان مریوان نیز افتتاح شد.

این مدرسه سه کلاسه به صورت مشارکتی توسط خانواده خیر مدرسه ساز روز چنگ و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان بیا اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال و زیربنا 214 مترمربع در زمینی به مساحت دو هزار و 400 مترمربع احداث شده است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 14:7 توسط شاهد| |


Power By: LoxBlog.Com